Wieści

Tylko mnie kochaj 2.0

Tylko mnie kochaj 2.0

Artur „Eku” Wysocki

Nie wyobrażaj sobie, Winston, że zdołasz się uratować, choćbyś, nie wiem jak, ukorzył się przed nami. Nie darujemy nikomu, kto zbłądził. Nawet gdybyśmy pozwolili ci żyć, dopóki nie umrzesz śmiercią naturalną, i tak byś się nam nie wymknął. To, co ci się tu przydarzy, zmieni cię na zawsze. Uświadom to sobie wreszcie, zgnieciemy cię tak, że nigdy się nie podźwigniesz. Z tego, czego doznasz, nie otrząśniesz się, nawet gdybyś żył tysiąc lat. Nigdy więcej nie zaznasz żadnych ludzkich uczuć. Wszystko w tobie obumrze. Nigdy nie będziesz zdolny odczuwać miłości, przyjaźni, radości życia; zapomnisz, co to śmiech, ciekawość, odwaga, prawość. Będziesz pusty w środku. Wyciśniemy z ciebie wszystko, po czym napełnimy cię sami.

George Orwell, „Rok 1984”

Gra osadzona w antyutopii stworzonej przez George Orwella. Akcja rozgrywa się na terenie Ministerstwa Miłości.

Symulacyjna gra typu survival game przeznaczona tylko dla pełnoletnich, doświadczonych graczy.

Warunkiem koniecznym do uczestnictwa w grze jest zaliczenie warsztatów przygotowawczych.

Głównym celem jest zbudowanie atmosfery terroru i zaszczucia. Gracze są podzieleni na 2 grupy: strażników i więźniów. Zadaniem strażników jest złamanie resocjalizowanych więźniów, natomiast więźniowie poprzez bierny opór mają dotrwać do końca. Gra zawiera tortury i psychotechniki. Jest bardzo brutalna i bezpośrednia.

kontakt: morvius@gmail.com
Typ gry: survival game
Konwencja gry: Rzeczywistość alternatywna
Czas gry: 3h
Liczba uczestników:

’min.5- max.10

Wymagania:

Symu­la­cyjna gra typu survi­val game prze­zna­czona tylko dla peł­no­let­nich, doświad­czo­nych graczy.
Warun­kiem koniecz­nym do uczest­nic­twa w grze jest zali­cze­nie warsz­ta­tów przygotowawczych.
Gra tylko dla osób pełnoletnich, zdrowych na ciele i umyśle (żadnych wad serca, nerwic, depresji, padaczek itp).
Jeśli chcesz zagrać strażnika: weź prosty czarny mundur, jeśli chcesz zagrać więźnia: weźe zużyte łachy których nie szkoda dobić.

Inne informacje:

Gra osa­dzona w anty­uto­pii stwo­rzo­nej przez Geo­rge Orwella. Akcja roz­grywa się na tere­nie Mini­ster­stwa Miłości.

Głów­nym celem jest zbu­do­wa­nie atmos­fery ter­roru i zaszczu­cia. Gra­cze są podzie­leni na 2 grupy: straż­ni­ków i więź­niów. Zada­niem straż­ni­ków jest zła­ma­nie reso­cja­li­zo­wa­nych więź­niów, nato­miast więź­nio­wie poprzez bierny opór mają dotrwać do końca. Gra zawiera tor­tury i psy­cho­tech­niki. Jest bar­dzo bru­talna i bezpośrednia.

Klub Kawalerów

Klub Kawalerów

Natalia Rożek i Aleksandra „Panda” Kiebasz

Powstały z chęci podkreślenia pogardy jego członków dla instytucji małżeństwa “Klub Kawalerów” zrzesza tych mężczyzn, którzy dobrowolnie i świadomie zrezygnowali z udziału w tej komedii.

Ale kiedy na scenie pojawią się piękne kobiety, a w grę wejdą uczucia, czy nie zachwieją one podstawami klubu? Czy nie podkopią jego fundamentów?

Lekka, obyczajowa komedia na podstawie sztuki “Klub Kawalerów” autorstwa Michała Bałuckiego oraz spektaklu Teatru Telewizji w reżyserii Krystyny Jandy. Odpowiednia zarówno dla doświadczonych graczy, jak i dla tych początkujących. Gra ma być przede wszystkim zabawą, w trakcie której zatańczymy kadryla, umówimy się na schadzkę w parku i odbędziemy dżentelmeński pojedynek.

Do gry zapraszamy zarówno panów, jak i panie.

kontakt: pandorozek@gmail.com
Typ gry: Chamber larp
Konwencja gry: Historyczny, Komedia obyczajowa
Czas gry: 4h
Liczba uczestników:

11 uczestników – 5 ról damskich, 6 ról męskiech

Wymagania: Wymagany strój z przełomu XIX i XX wieku (panowie np. garnitur, cylinder, fajka ; panie: długie suknie, kapelusze, wachlarze, rękawiczki)
Inne informacje:  

 

 

Joga

by Annika Olejarz

Zapraszam na praktykę jogi! Zajęcia o średnim poziomie intensywności skierowane do początkujących, ale zaprawieni w bojach także nie będą się nudzić. Ta nieco ponad godzina będzie okazją do porozciągania się, uruchomienia zasiedzianych mięśni, ale też uspokojenia strumienia świadomości pod czaszką. (Na kaca też działa.)

Beat City

Beat City

autor: Thais Laursen Munk

prowadzenie: Dorota Kalina Trojanowska

 Jakie się ma uczucie, kiedy wyjeżdża się od ludzi, a oni nikną powoli na równinie, aż w końcu widać tylko rozmywające się punkciki? – że zniewala nas za duży świat i że to jest pożegnanie. Ale człowiek wypatruje już kolejnej szalonej przygody pod tym samym niebem.

Jack Kerouac, „W drodze”

Gra inspirowana twórczością bitników, szczególnie powieścią „W drodze” Jacka Kerouaca.

Beat City to szalona opowieść o grupie przyjaciół, którzy odwrócili się od społeczeństwa i odeszli od niego w poszukiwaniu… Czegoś innego. Innego sensu w życiu. To gra o niepokoju i o tym, że cokolwiek by się nie robiło, nigdy nie można do końca wpasować się w świat rządzony przez materializm i poczucie pustki.

Podczas gry to uczestnicy kontrolują czas, miejsce i temat każdej sceny, w których postacie poszukują drogi do mitycznego Beat City, gdzie wreszcie każde z nich odnalazłoby swój sens życia. Celem gry jest odtworzenie w graczach uczuć, które towarzyszyły bitnikom w ich własnych poszukiwaniach.

Typ gry: Chamber larp, freeform
Konwencja gry: Świat współczesny, Beat Generation
Czas gry: 3h
Liczba uczestników:

7 uczestników – 5 ról damskich, 2 role męskie

Wymagania:  Gra dla wielbicieli freeformów i twórczości bitników.
Inne informacje: Gra porusza tematy seksu, uzależnień (alkohol, narkotyki), wykorzystania. Podczas gry najprawdopodobniej padnie wiele wulgaryzmów. Gra polecana uczestnikom od 18 roku życia.

 

Partner festiwalu – Secretum.pl

Jutro wszystko pozamykane, ale internet otwarty – więc możecie sobie poczytać np. Secretum.pl, Secre­tum to por­tal, który otwiera drzwi do nie­za­po­mnia­nego świata fan­ta­styki. Codzien­nie pojawiają się nowe wia­do­mo­ści oraz opisy ksią­żek, fil­mów, komik­sów i gier, więc na pewno nie będziecie się nudzić.

Warsztaty tańca orientalnego

Warsztaty tańca orientalnego

by Ewelina „Samita” Rutka

To jest to, na co czekałyście, nie daję się więcej prosić i na Dreamhaven powieje nutką orientu! 🙂
Warsztaty obejmują taniec orientalny jakim jest American Tribal Style® w formacie FCBD. Poznacie historię tego pięknego, kobiecego tańca, nauczycie się podstawowych kroków tak, aby wspólnie zatańczyć i mieć z tego mnóstwo frajdy! A może pokusimy się nawet o mały występ? 😉

Bestiariusz

Jest naszą przyjemnością ogłosić, że do grona naszych sponsorów dołączył Bestiariusz, który objął naszą imprezę patronatem medialnym. Bestiariusz.pl to strona zawierająca wszystko czego mogą potrzebować fani RPG i nie tylko. Działy poświęcone naszym Ukochanym RPG’om, ale także książkom, filmom, literaturze i więcej. Dodajcie do tego obszerne forum i wielką rzeszę ludzi piszących na różne tematy i macie stronę którą każdy powinien przynajmniej znać. Ale nie musicie wierzyć mi na słowo 😉

Odwiedzcie stronę http://bestiariusz.pl/ i sami zdecydujcie 🙂

Mija nas czas

Mija nas czas

Emilia „Emi” Kowalska

W wieku 20 lat patrzymy na świat stereotypowo, każdy ma przypiętą łatkę i nawet nie zdajemy sobie sprawy, co się kryje za tym stereotypem. Odkrywamy to dopiero później, z czasem. Na ile mamy wpływ na to, gdzie zawędrujemy, co się z nami stanie? Czy wszystko się zmieni, czy jednak są rzeczy, które pozostają mimo wszystko niezmienne?

Zapraszamy na chamberlarp z nutą freeformu. Gwarantowany brak gamizmu 😉

Larp opowiada historię grupy znajomych, pokazuje ich trzy kolejne spotkania. Niby to ciągle ci sami ludzie, ale… zmienieni przez czas. Początkowo postrzegani tylko przez obraz stereotypów, powoli stają się mniej czarno- biali, świat nie jest już tak idealistyczny. Każdy tworzy swoją własną postać – jej historię, motywy jej działania, to, wszystko, co wykracza poza stereotyp.

kontakt:
Typ gry: chamberlarp z elementem freeformu
Konwencja gry: Świat współczesny
Czas gry: 4h
Liczba uczestników:

6

Wymagania:  Wzięcie telefonu komórkowego i zostawienie całego swojego gamizmu w domu. Pozbycie się wszelkich chęci na realizowanie celów i wygranie larpa
Inne informacje: Gra porusza poważną tematykę, raczej dla dojrzałych graczy.

 

Osada

Osada

Agata Lubańska, Marcin Brzeziński i Mikołaj Wicher

 “Wyobraź sobie okrutny świat, w którym „Moda na Sukces” spotyka się z „Wiedźminem”…

Dla mieszkańców wioski Redstad problemy takie jak bankiety, sława i popularność nie mają znaczenia. Zamiast tego, oferujemy wam historię pełną zaściankowości, plotek, przemocy i miłości. Specjalnie po to, żebyście mogli nurzać się w tym w pełni, zastosujemy intrygujące mechaniki seksu i walki.

Mała wioska na pograniczu dwóch państw zamieszkiwana jest przez spójną etnicznie ludność. Od niepamiętnych czasów wyznają oni obok siebie dwa kulty. Religia cesarska promuje rozwój kultury i sztuki, a wiedziona jest przez Świętego Cesarza Per-fa, rządzącego swoim krajem nieprzerwanie od dwustu lat. Wyznawcy Triady zaś oddają cześć swoim bogom w walce, a ofiarą nierzadko jest krew.

Największym wydarzeniem ostatniego czasu są zbliżające się obchody Solstycjum, święta letniego przesilenia, podczas którego bramy Arh’dalu otwarte są najdłużej. Gromadzi ono wszystkich wyznawców Triady podczas rytualnych pojedynków. Jest ono lubiane również przez pozostałych mieszkańców wioski, którzy dzięki tej wyjątkowej rozrywce mogą chociaż na chwilę oderwać się od problemów codziennego życia.”

 OD PROWADZĄCYCH 2015: Do przeprowadzenia tego stworzonego w 2011 roku larpa zainspirował nas modny ostatnio trend autotematycznej satyry środowiskowej. To swoista archeologia larpowa – puszczamy go takim, jakim znaleźliśmy go na dyskietkach, bez zmian i uwzględnienia tego, czego nauczyliśmy się o larpach przez ten 4 lata. Gra ta nigdy nie odbyła się zgodnie z planem, ze względu na sztywny podział płciowy uczestników i małą frekwencję. Będzie więc to jego pierwsze prawdziwe rozegranie.

W związku z powyższym zapraszamy wszystkich, którzy chcą pomóc nam ożywić tego trupa pełnego skomplikowanych imion, wybujałej kosmologii i świeżo odkrywanych nordyckich dram. A wszystko to z przymrużonym okiem.

 Wesprzyjcie nas swoją kreatywnością i zaangażowaniem.

kontakt: ludziewampiry@gmail.com
Typ gry: Terenówka
Konwencja gry: Fantasy
Czas gry: 3h
Liczba uczestników:

37

Wymagania: Larp nie wymaga specjalnych umiejętności, ani stroju. Utrzymany jest w konwencji low fantasy.
UWAGA MECHANICZNA:  Dostępne bronie to otulinówki i lateksówki. Do 1,1 m. dla wszystkich. Postaci szczególne (zależnie od roli) mogą mieć tarczę lub dodatkowy miecz.

OD PROWADZĄCYCH 2015: Jeśli posiadacie bezpieczne przedmioty wioskowego gospodarstwa domowego – też te ręcznie robione – jak grabie, imbryk, talerz, miotła – są mile widziane i dostępne bez ograniczeń!

Inne informacje: Poniżej prezentujemy listę dostępnych postaci. Zgłoszenia przyjmujemy na adres ludzie.wampiry@gmail.com. Prosimy o zaznaczenie dwóch lub trzech postaci z preferencją, którą chciałoby się grać najbardziej, bowiem decyduje kolejność zgłoszeń.

1. Dorosła kobieta, mężatka. Rozgoryczona i wyrachowana, ukrywa swoją naturę pod maską smutku. (zajęte)
2. Dorosły mężczyzna, weteran wojenny. Oportunista, chytrus, ważniak. Chciwy i chamski z natury, choć woli być postrzegany jako miły i uprzejmy.
3. Starszy mężczyzna na świeczniku. Charakternik z wysokim libido. (zajęte)
4. Romantyczny młodzieniec. Nieroztropny, porywczy, emocjonalny. Nieodpowiedzialny i żywiołowy. Wyznawca Triady.
5. Młodzian. Osiłek, pijaczyna i jednocześnie bogobojny wyznawca Trójcy. Ma słabość do kufla, lecz jest honorowy i uczciwy. W głębi duszy jest maminsynkiem, nie potrafi uniezależnić się od matki i wyładowuje złość poprzez przemoc i agresję.
6. Zmęczony życiem kawaler, poszukujący bezpiecznej przystani w kobiecych ramionach.(zajęte)
7. Wierna i kochająca żona. Kobieta, która kocha całym sercem i nigdy nie wybaczyłaby zdrady. Dobra przyjaciółka. Marzy o zostaniu matką.(zajęte)
8. Prostoduszna, ale pewna siebie dziewczyna. Mistyczka. Oddana swej religii całą sobą. Przyjaźnie nastawiona do ludzi i świata. Idealistka. (zajęte)
9. Młoda wdowa, której mąż poległ podczas obrzędu na cześć Trójcy. Zdesperowana młódka pragnąca ciepła i opieki. Nie radzi sobie w życiu.(zajęte)
10. Zamknięty w sobie mężczyzna. Gniewny, milczący, ogorzały, zgorzkniały. Przenika go poczucie bezsensu, które wiąże się z jego nieprzydatnością w życiu społeczności – odkąd stracił rękę. (zajęte)
11. Sierota, wielki i silny. Kiedyś było inaczej, ale teraz dasz sobie radę z każdym, kto zalazł ci za skórę. Masz swoje plany i wreszcie nadszedł twój czas.
12. Pewny siebie i bezwzględny. Kleptoman. Chwilami wredny. Nie lubiący zwierzchności gorszych od siebie w walce na miecze. Świetny aktor. (zajęte)
13. Mężczyzna, pewny siebie, pozbawiony wad. Świetny aktor, mizogin.
14. Jest piękna, inteligentna, wszyscy padają do jej stóp. Wzór dla wszystkich dziewczyn we wsi.(zajęte)
15. Twardy mężczyzna wyznający Trójcę, głowa rodu. Dobry brat, obowiązkowy mąż, zbyt surowy ojciec. Porywczy tradycjonalista.
16. Poważna i obowiązkowa. Wie co najlepsze dla swojej rodziny. Pomocna i odpowiedzialna. Uparta i zawsze przekonana o słuszności swoich działań. Czasem ludzie próbują ją oszukać. (zajęte)
17. Stateczna i tradycjonalistyczna. Kapłanka Cesarza Per-fa, ostoja moralna społeczności. Zrezygnowała z życiowych planów, by wychować dziecko.(zajęte)
18. Kiedyś rozchwytywany artysta, lekkoduch i twórca. Dziś bardziej refleksyjny, patrzący na wskroś. Pragnący pierwotnych motywów.
19. Dobroduszny właściciel gospody. Wyznawca Trójcy. Mąż po małym kryzysie emocjonalnym, kochający swoją żonę.
20. Pewna siebie, dynamiczna kobieta. Zdolna aktorka. Często zgrywająca się na uległość i spokój, gdy pod osłoną szykuje się do ciosu. Fanatyczka. Wścieka cię nadopiekuńczość matki. Jesteś pewna, że próbuje tobą naprawić swoje błędy. (zajęte)
21. Szlachcic-rycerz. Przyzwyczajony że wszystko mu się należy, nad wszystkim ma kontrole. Nie lubi brudzić sobie rąk. Nie toleruje nieposłuszeństwa.
22. Złamane drzewa się nie zrastają. Za to ludzie owszem. A kiedy to się stanie są jeszcze twardsi i bardziej bezwzględni. Kobieta. Mężatka.(zajęte)
23. Dorosły mężczyzna na skraju załamania nerwowego. Oszustwem próbuje połatać swoje zycie ze szczątków.
24. Szlachcic – Rycerz. Obrotny młody chłopak. Syn swojego ojca – szlachcica dzielnego acz rozważnego. Wyważony, przebiegły, waleczny.
25. Jedyna normalna kobieta we wsi. Liczy się dla niej RODZINA, RELIGIA i PRYWATNOŚĆ. Nienawidzi plotkarstwa i wścibstwa.(zajęte)
26. Rozluźniona, miła i szczebiotliwa. Artystka, egocentryczka. Wywyższa się, udając, że wcale tego nie robi. (zajęte)
27. Kobieta doświadczona życiem, a ciągle dająca złapać się w jego głupie pułapki. Z niejednego pieca chleb jadła i nie ma dla niej zawodów które hańbią. W przeszłości była prostytutką. Hardo znosi przeciwieństwa losu. (zajęte)
28. Ogarnięta kobieta mocno zaangażowana w życie, szczególnie rodzinne. Bierze na siebie odpowiedzialność za cały świat, a nie potrafi uporządkować własnego życia. (zajęte)
29. Młodzieniec-artysta. Sierota. Szczęśliwie zakochany, przed nim świetlana przyszłość.
30. Badacz, ateista, alchemik. Posiadający wysokie mniemanie o sobie i swojej wyższości. Cham.
31. Kobieta, która chodzi w spodniach. Starsza siostra, nieudolnego brata. Wojownicza, nastawiona na cel, zmotywowana. Wie czego chce. Przeszła na religię Triady.(zajęte)
32. Troskliwa i współczująca, działająca dla dobra wszystkich. Jest w stanie poświęcić wszystko w imię miłości.(zajęte)
33. Dumna, mądra istota nadnaturalna, szlachetna pośród swej rasy. Lata niewoli nie złamały w niej ducha, podsycały za to nienawiść do ludzkiego nasienia.(zajęte)
34. Dobry, ale stanowczy kapłan. Sumiennie wypełnia swoje obowiązki. Kocha żonę, lecz jest kiepskim ojcem, gdyż pochłaniają go sprawy boskie. Utracił kontakt z synem, córkę przestał poważać.
35. Zgorzkniały mąż, który od zawsze marzy o potomku. Dumny, choć mściwy mężczyzna, którego bardzo łatwo urazić. Wyznawca Per-fa.
36. Samolubny klecha, narcyz, egoista. Erotoman. Szuka potwierdzenia własnej wartości w rządzeniu innymi. Lubi dostawać prezenty i złote przedmioty. Szczególnie złoto.(zajęte)
37. Szlachcic – Fircyk. Bawidamek, kochanek, casanowa, na pozór lekkoduch.(zajęte)

 

Van der Book

My jesteśmy nową imprezą larpową, Van der Book jest nowym wydawnictwem, więc nic dziwnego, że się wspieramy.  Dzielimy z nimi również miłość do dobrych opowieści – może ktoś z Was, zainspirowany jakimś niesamowitym larpem napisze historię, która weźmie Van der Book szturmem i przyniesie Wam wieczną sławę?