Inni

Inni

Larp tylko dla osób pełnoletnich! Larp No pain (dotyczy wszystkich graczy) – dopuszczalny jest wyłącznie dotyk, który nie powoduje dyskomfortu u innego gracza Larp porusza tematykę religijną W larpie pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania W larpie pojawiają się straszne lub obrzydliwe elementy Larp ze scenami przemocy Larp z odgrywanymi scenami seksu (przy użyciu mechaniki wskazanej przez prowadzącego) Na larpie wymagane są stroje
Autorzy: Paweł Jasiński
Prowadzacy: Paweł Jasiński
e-mail: pijasinski@gmail.com
Forma: terenówka
Konwencja: realizm magiczny
Czas trwania: 9 h
Liczba uczestników: 10
(W tym 5 , 4 , 1 )
Zapisy: w trakcie festiwalu

Opis

Burzliwe lato 1914 roku. Mała wyspa na Oceanie Spokojnym. Pięcioro zapiętych po szyje antropologów stoi naprzeciwko pięciorga rdzennych mieszkańców. To pełna niepokoju opowieść o zetknięciu z Nieznanym i przemianach zachodzących w człowieku. O pasjach, lękach i obsesjach, które ludzie „cywilizowani” tłumią głęboko w sobie. O doświadczeniach, które burzą budowane przez lata światopoglądy.

Możesz stać się częścią tej niepokojącej historii, inspirowanej „Jądrem ciemności”, mitologią Lovecrafta oraz larpami ekstatycznymi. Wiedz jednak, że to wymagająca gra, której istotną częścią jest przekraczanie granic i łamanie tabu. Przed larpem odbędą się obowiązkowe warsztaty, które przybliżą założenia gry, w tym zasady bezpieczeństwa.

Wymagania

Chętnych do uczestnictwa w grze proszę o zapoznanie się z dokumentem print & play, który zostanie opublikowany w późniejszym terminie.

Wymagania dotyczące strojów:

Istotnym elementem przynależności do jednej z grup (członków ekspedycji bądź tubylców) jest ubiór bądź jego brak. Członkowie ekspedycji zakrywają swoje ciała, podczas gdy tubylcy – odsłaniają jak najwięcej.

W przypadku członków ekspedycji, minimalny ubiór to koszula z długim rękawem, długie spodnie lub spódnica do kostek, pełne buty, nakrycie głowy (np. fedora, kask korkowy, kapelusz słomkowy). Jeśli chcecie, możecie zadbać o dodatki, które kojarzą się z naukowcami i podróżnikami, jak np. lornetka, kompas, zegarek na łańcuszku, notes. Idealnie, jeśli strój będzie staromodny, kojarzący się z początkiem XXw.

W przypadku tubylców, strój powinien być jak najbardziej skąpy, ale w granicach waszego komfortu: np. przepaska biodrowa, kusa spódniczka, chusta zasłaniająca biust. Powinniście czuć się na tyle komfortowo, by grać śmiało i bez skrępowania. W miarę możliwości poruszajcie się boso. Jeśli chcecie, możecie zadbać o odpowiednie dodatki: malunki na ciele, proste wisiorki, bransoletki i inne ozdoby z naturalnych materiałów (kolorowe plecionki, drewno, skóra, kości czy pióra).

Możecie też zagrać tubylców nago lub prawie nago (np. topless). Nagość jest istotnym elementem gry, dlatego zostanie dokładnie omówiona w dokumencie print & play.

Ważne

Częścią przygotowania gry będzie stworzenie dwóch, prostych obozowisk dla ekspedycji i tubylców. Gra będzie toczyła się w całości w tych dwóch obozowiskach i w okolicznym lesie. Sama gra zacznie się w okolicach zmierzchu, musicie być więc przygotowani na spędzenie kilku godzin w lesie, po zmroku.

Autorzy

Posted in .