Prowadzacy: Ida Pawłowicz, Jakub Krassowski
e-mail: ida.pawlowicz@gmail.com
Forma: chamber
Konwencja: cyberpunk
Czas trwania: uwzględniając warsztaty i debriefing - 6 h
Liczba uczestników: 20
(W tym 20 )
Zapisy: przed festiwalem
Każdy z nas pragnie od życia różnych rzeczy, pewne jest jednak, że jedną z najbardziej pożądanych rzeczy jest nieśmiertelność. My dajemy wam nowe, nieograniczone niczym, poza wyobraźnią możliwości stworzenia świata, w którym, nie uwiązani do ograniczeń jednej cielesnej powłoki będziecie mogli żyć wiecznie.
D. Ducot – CEO megakorporacji Facepay, w wywiadzie dla Future Is Now!
Sierra Outpost to niezwykłe miejsce gdzie spotykają się ludzie, którzy nie mają nic do stracenia a mogą zyskać wszystko. Tutaj można pogrążyć się w narkotycznym transie i zatracić rzeczywistość, tutaj można kupić wszystko i niemal wszystkich. Tym miejscem rządzi jedna osoba, której słowo jest prawem. To tutaj odbędzie się na bankiet, podczas którego wystąpią znane gwiazdy, a ukoronowaniem będzie aukcja uprzywilejowanych udziałów w projekcie “Second Life”.
Opis
Mamy przyjemność zaprosić Was na grę w stylistyce cyberpunk. Scenariusz jest inspirowany między innymi filmami Blade Runner, Ghost in The Shell i serialem Killjoys. Larp o tytule Second Life umożliwi wam wcielenie się w osoby określane mianem “jednego procenta” – to nie tylko najbardziej wpływowi ludzie świata – elity biznesu, polityki, przestępczości i radykalnych organizacji wolnościowych, ale też wyjątkowe osobowości i osobliwości. Opowiemy Wam historię o tym jak rozwój nauki i technologie przenikające świat zmieniają etykę. Chcemy, abyście pod wpływem obecnego na larpie motywu transhumanizmu zastanowili się, jak przesuwają się granice między tym co moralne i niemoralne. Co nas czyni ludzkimi? Kim jesteśmy i w co tak naprawdę wierzymy?
Spodziewajcie się kilku godzin wypełnionych ważnymi przemyśleniami, konfrontacjami i dekadencką imprezą o narkotyzującej atmosferze. Wasze postaci będą rozmawiać, tańczyć, walczyć, poznawać siebie samych, uprawiać seks i wychodzić ze strefy komfortu. Dla osiągnięcia planowanego przez nas efektu posłużymy się estetyką cyberpunku w retrofuturystycznym wydaniu z lat ‘80. Zastosujemy elementy integracji sensorycznej, to znaczy wykorzystamy wiele zmysłów – wzrok, słuch, dotyk, smak.
Grę poprzedzą dedykowane do tego scenariusza warsztaty, podczas których poznacie wszystkie potrzebne mechaniki i zapoznacie się z najważniejszymi elementami przedstawionego świata.
Wymagania
Oczekujemy od Was, że przed larpem zrobicie 3 rzeczy:
– zapoznacie się z podstawowymi materiałami o grze
– wypełnicie formularz zgłoszeniowy
– przygotujecie stylizacje adekwatne do Waszej postaci
Ważne
Słuchajcie, będą wątki przemocy. Gramy na wzajemnym krzywdzeniu się i czerpaniu z tego mniejszej lub większej przyjemności. Narkotyki napędzają akcję tego larpa. Jest to też gra o imprezie – trzeba będzie tańczyć. Nie wymagamy od Was umiejętności tanecznych, chodzi o wspólne ruszanie się do głośnej muzyki.
Gra na 14-20 osób.