Prowadzacy: Agata Godun, Dominik Dembinski
e-mail: agata.godun@gmail.com
Forma: terenówka
Konwencja: Urban Tribes
Czas trwania: 12 h + 8 h
Liczba uczestników: 69
(W tym 69 )
Zapisy: w trakcie festiwalu
… Przebudź się!
Świat nie jest tylko tym, czego mogą doświadczyć nasze zmysły. Od zarania ludzkości doświadczamy rzeczy niezrozumiałych dla naszego umysłu, po czym poznajemy je, badamy, umieszczamy w naukowych ramach – tylko po to, by odkryć, że każde sformułowane prawo odkrywa kolejne pokłady niewiadomych.
Magia i nauka nigdy nie stały ze sobą w sprzeczności, a wieczne rozważania o statyce, dynamice i entropii były jedynie religijno-polityczną dysputą. Dzikie zwierzęta zamieszkujące kaniony wielkich miast dawno rozpoznały bogactwo naturalnej energii przyrody wśród betonowych lasów, a wszechświaty kryjące się za równaniami magicznymi stają się dostępne dla mas.
W świecie opętanym informacjami magią stają się marzenia. Opowieści stają się fundamentem naszych osobowości. Bogowie z kart komiksów są równie prawdziwi co demony z świętych ksiąg.
Witamy w XXI wieku. Wieku upadłej Technokracji. Wieku miejskich plemion.
Wieku Przebudzenia.
Opis
Larp w konwencji realizmu magicznego, osadzonego we współczesności. Podczas gry uczestnicy wcielą się w członków miejskich plemion na swojej ścieżce do mistycznego przebudzenia.
Larp składa się z trzech aktów. Akt pierwszy i trzeci to impreza z tribalowym techno i rytuałami, zachowująca jedność miejsca i akcji. Akt drugi to szereg scenek tworzonych za pomocą powstałej na potrzeby Urban Tribes talii kart „Gra w Przeznaczenie”. Sceny te opowiadają o magicznych wizjach i podróżach szamańskich bohaterów.
Design document: Urban Tribes: Psychopompos
Info/Event FB:
https://www.facebook.com/events/544938589176758/permalink/619729551697661/
Zapisy: https://goo.gl/forms/m7hfmrwSU6CvgYyi1
(tylko Szamani, dla reszty graczy zapisy na konwencie)
Wymagania
Prosimy uczestników o zapoznanie się z dokumentem projektowym, który ukaże się niebawem.
Na potrzeby warsztatów każdy z uczestników proszony jest o przyniesienie rekwizytów i elementów stroju w klimacie magiczno-szamańskim. Zostaną one zgromadzone we wspólnej puli, z której będą mogli korzystać wszyscy gracze w ramach tworzenia postaci.
Ważne
W larpie można angażować się na różne sposoby: od roli współprowadzących i NPC-ów, poprzez udział jako gracz, aż po klimatyczne uczestnictwo w imprezach bez konieczności tworzenia postaci i udziału w Akcie II.