Weźmy przykład ze skoczków narciarskich…

Dobra, czas na ujęcie tego najbardziej bezpośrednio jak się da, bo okazuje się, że nasz komunikacja nie była dla wszystkich jasna:

Na Dreamhaven – poza podaniem zasad bezpieczeństwa i przypomnieniem o obowiązku przestrzegania polskiego prawa – organizatorzy (ani nikt inny) nie będzie mówił komukolwiek, jak kto ma spędzać czas. Będą larpy. Będą warsztaty. Będą huczne imprezy. Będą inne aktywności. Dreamhaven to konwent larpowy, więc larpy będą tam dominowały (będą takie dni, że zajmą teren całej Alaski). Ale to kto, czemu, kiedy, jak i w jakich proporcjach się będzie chciał oddać to będzie zależne tylko od Was samych.

Będzie to wymagało dwóch rzeczy na k: komunikacji i kompromisów (bo wśród 150 osób nie ma opcji, żeby wszyscy chieli cały czas tego samego, trzeba się jakoś podzielić czasem i przestrzenią). Ale wierzymy, że uda się nam rozmawiać ze sobą i znajdywać middle ground.

Właśnie w ramach tych kompromisów i dzielenia się czasem i przestrzenią proponujemy: 29 czerwca – 8 lipca bardziej larpowanie (Dreamhaven), 8 lipca – 14 lipca bardziej wypoczynek i imprezowanie (Afterkon). Ale jeżeli zdecydujecie, że na Dreamhaven chcecie grać w bierki, a na Afterkonie łowić ryby, to będzie festiwal bierek, a po nim festiwal wędkarstwa. Oddajemy DeHę w Wasze ręce. Pokażcie nam i sobie nawzajem, co jesteście w stanie z nią zrobić.

No. Tyle 🙂

 

PS – Techniklia:

Zapisy na Dreamhaven będą dostępne przez stronę od godziny 20:00 w niedzielę. Organizatorzy są wymienieni tu, punkty programu można zgłaszać tu, pozostałe rzeczy też są lub będą podane na stronie, zapewniamy pełne wsparcie logistyczne i inne.

Ewentualne rezerwacje i opłaty za Afterkon będą bezpośrednio u Jacka, właściciela Alaski – http://alaska.sundar.pl. Afterkon nie ma konkretnej organizacji i ma luźną oddolną formę, ale jako organizatorzy DH jesteśmy w stanie wesprzeć logistycznie, np. tak że jakieś rzeczy, które będą dostępne na DH zostaną po nim do użycia (przykładowo nagłośnienie, które zostanie zainstalowane w Hollingu najprawdopodobniej pozostanie na Alasce też na czas Afterkonu).

Posted in Organizacyjne.