e-mail: karolina.m.lukasik@gmail.com
Forma: jeepform
Konwencja: dystopijne sci-fi
Czas trwania: 3 h
Liczba uczestników: 6
(W tym 1 , 5 , )
India opierała się o budkę strażniczą. Miała pilnować osady – gdyby stara dowiedziała się, że którakolwiek z jej dziewczyn zasnęła na warcie, wszystkim złoiłaby skórę. Ale brzęczenie much w rozgrzanym powietrzu sprawiało, że powieki Indii same opadały. Jej spocona dłoń ślizgała się po bezużytecznym radiu. Osada znajdowała się w środku głuszy. Kto miałby ją tu znaleźć? Wszystkie mogły tylko czekać, aż wymrą. India równie dobrze mogła wykorzystać ten czas na drzemkę.
Z półsnu wyrwał ją przerażony okrzyk Delty i Sierry. India rzuciła się ku krawędzi budki strażniczej – za późno, by je ostrzec. Mogła tylko obserwować walkę w dole. Strach jej sióstr szybko przerodził się jednak w triumf.
– Mów, skąd jesteś – mówiła Delta, stając nad skuloną na ziemi sylwetką. – Mów. Póki mówisz, może nie spotka cię żadna krzywda.
Opis
Krótki larp o wojnie, przebaczeniu i zaufaniu.
W czasach masowych mordów kobiet cztery młode dziewczęta ukrywają się w lesie pod opieką najstarszej z nich, która pamięta inne czasy. Gdy opiekunka znika na zwiad, ostatnie dziewczyny zostają same – z niespodziewaną wielką odpowiedzialnością i władzą decydowania, czyich słów zechcą wysłuchać.
Wymagania
Dla gry inspiracją było opowiadanie „The Screwfly Solution” Jamesa Tiptree, Jr., lecz znajomość tekstu nie jest wymagana. Na pewno zostanie on jednak zaspoilowany w trakcie warsztatów przed larpem.
Nie trzeba mieć żadnych strojów, choć wskazane będą wygodne, sportowe ubrania.
W larpie jest pięć ról żeńskich i jedna męska – lecz nie mam nic przeciwko temu, by mężczyźni grali kobiece role i odwrotnie.
Ważne
Gra porusza tematykę przemocy i dominacji.