Grę główną oddam

Bystre oczy niektórych z was wypatrzyły na naszej stronie internetowej w zakładce „zgłoś program” całkiem nowe ogłoszenie.  Brzmi ono następująco:

Gra główna 2017

Chcesz zor­ga­ni­zo­wać duży larp i nie masz gdzie? Potrzebujesz zaplecza, logistyki, zespołu scenograficznego i terenu takiego, jak okolice Przystanku Alaska? Chcesz zmierzyć się z prowadzeniem kilkudniowej gry dla kilkunastu dziesiątek graczy? Masz fascynujący koncept, dobry pomysł, zespół oddanych współtwórców i odwagę by się tego podjąć? Nie czekaj. Im szybciej zgłosisz nam swój pomysł, tym większe są szanse na jego realizację. Wakat na stanowisku Gra Główna DH17 nie jest jeszcze obsadzony.

Chcielibyśmy, abyście potraktowali je poważnie. Nie chcemy przydzielać nikomu organizacji przyszłorocznej gry głównej „z palca”. Chcemy, żeby podjęcie się tego wyzwania wynikało z wewnętrznej potrzeby: tak, chcę zrobić duży larp, to jest dobry moment, DreamHaven da mi wsparcie, raz kozie śmierć, spróbujmy.

W naszym wyimaginowanym, idealnym świecie, marzy nam się sytuacja, w którym podczas ostatniej imprezy, na zakończenie konwentu, uczestnicy wybierają przyszłoroczną grę z kilku przedstawionych im propozycji. DreamHaven w tym samym stopniu należy do uczestników, jak i do organizatorów. Ci pierwsi, mają prawo mieć wpływ na to, w co chcą grać. Ci drudzy mają prawo zorganizować taką grę, jaka im się marzy. Wierzymy, że dzięki możliwości zgłoszenia swojego konceptu wcześniej, wyjdzie to na dobra zarówno tym pierwszym jak i tym drugim.

Potraktujcie to jako prawdziwy „call to action”. Wróćcie do tej myśli wieczorem. Zróbcie sobie dobrą herbatę, albo nalejcie czegoś innego, spójrzcie w ciemność za oknem i wyobraźcie sobie, co można zrobić na DreamHaven, czego jeszcze nie było.

Zapamiętajcie te myśli i bądźcie gotowi przepisać je do formularza zgłoszeniowego, który pojawi się niebawem na naszej stronie.

p.s. podpowiedź: oficjalne hasło pierwszego Hardkonu (nieoficjalne, powszechniej znane i lubiane, mieściło się na konwentowym T-shircie) brzmiało:

Ograniczenia są iluzją.

Od tamtych dni minęło 10 lat. Najwyższy czas, byście weszli w nasze buty i ruszyli tam, gdzie nam się nie udało.

p.p.s. dla tych co czuli się zaniepokojeni brakiem wiadomości o tegorocznej grze głównej:

  • od 24 kwietnia będziemy publikować kolejne informacje o grze głównej,
  • od 1 maja ruszą zapisy na postaci.

 

Posted in Organizacyjne.