e-mail: Siriathion@gmail.com
Forma: chamber
Konwencja: Harry Potter
Czas trwania: 5 h
Liczba uczestników: 15
(W tym )
Na peronie 9 i 3/4 stoi mężczyzna. Potknął się. Spada pod pociąg. Stoisz z różdżką w dłoni, wystarczy jeden gest, żeby go uratować. Zrobiłbyś to, prawda?
Na peronie 9 i 3/4 stoi mężczyzna. Rozpoznałaś w nim śmierciożercę. Potknął się. Spada pod pociąg. Uratowałabyś go?
Na peronie 9 i 3/4 stoi mężczyzna. Rozpoznałeś w nim śmierciożercę, który zabił twojego przyjaciela. Potknął się. Spada pod pociąg. Czy uratujesz go, by stanął przed obliczem sądu?
Na peronie 9 i 3/4 stoi mężczyzna. Rozpoznałaś w nim śmierciożercę, który wymordował twoją rodzinę. Czy zepchniesz go pod pociąg?
Na peronie 9 i 3/4 stoi mężczyzna… Avada Kedavra!
Skąd wiesz czy nie ratował szlam? Czy nie wybierał mniejszego zła? Czy może zabijając jednostki, ocalił setki? Czy nie był podwójnym agentem? Ile z tego było jego wyborem? Co Ty zrobiłbyś na jego miejscu?
Teraz siedzi przed Tobą, skrępowany, jego życie w Twoich rękach. Winny czy niewinny? Sprawiedliwość czy morderstwo? I kto jest prawdziwą ofiarą?
Ostatnie godziny Pierwszej Wojny Czarodziejów, kiedy nikt nie musi się dowiedzieć dlaczego z pokoju wyszedłeś sam. Gdy czerń i biel są czyste tylko na papierze, a twoja rzeczywistość to nieskończone pasmo odcieni szarości. Gdy nie zastanawiasz się jak żyć dobrze, tylko jak przeżyć.
Opis
Zapraszamy na larp o moralności i wyborach w ostatnich chwilach wojny w świecie znanym z książek J.K. Rowling.
Jest 1 listopada 1981 roku. Świat obiegła wiadomość o śmierci Tego-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać. Czarodzieje świętują na ulicach wyczekując północy, kiedy to Minister Magii oficjalnie zakończy stan wojenny. I tylko grupa Aurorów nie świętuje. Jest jeszcze zbyt wiele do zrobienia. Mają czas do północy aby wymierzyć sprawiedliwość pojmanym przez nich Śmierciożercom. Potem zaczną się żmudne przesłuchania i ciągnące się w nieskończoność procesy. To ostatnia chwila by szybko i w majestacie prawa ukarać winnych. Prawo wojny zezwala na sąd polowy i natychmiastową egzekucję tylko przy obciążających zeznaniach naocznych świadków. Cóż z tego, że każdy normalny czarodziej (nie wspominając o Winzegamocie) uznał by sprowadzonych świadków za niegodne zaufania indywidua. Czas ucieka, stan wojenny kończy się o północy.
Chwasty jest grą skupiającą się na tematyce zaufania i zdrady, wyborów i ich konsekwencji oraz poświęceń na które nie każdy jest gotów.
Wymagania
Znajomość uniwersum Harrego Pottera (jeżeli czytałeś/czytałaś książki lub oglądałeś/oglądałaś filmy to wystarczy)
Stroje
Mieszanina ubrań cywilnych i szat czarodziejskich. Jeśli masz różdżkę koniecznie ją zabierz, jeżeli nie masz to poinformuj nas w zgłoszeniu.
Ważne
- Jest to larp dla Ciebie jeśli:
- Lubisz rozważania nad moralnością swoich i cudzych uczynków.
- Nie boisz się dotykać drażliwych tematów takich jak zdrada, zaufanie, odpowiedzialność, podziały rasowe i klasowe.
- Chcesz opowiedzieć dobrą historię, nie koniecznie ze szczęśliwym zakończeniem.
- To nie jest larp dla Ciebie, jeśli:
- Koniecznie musisz wygrać.
- Nie lubisz zagłębiać się w moralność i psychikę postaci.
- Chcesz questa do zrobienia.