Prowadzacy: Weronika "Shilay" Walczyk, Agnieszka "Wiedźma" Piwnicka
e-mail: agnieszkapiwnicka@vp.pl
Forma: chamber
Konwencja: Polski sejm
Czas trwania: 3,5 h
Liczba uczestników: 12
(W tym 3 , 2 , 7 )
14.02.2016: Największe na świecie święto lobby producentów czekoladek zostało przerwane głośnym wywiadem z Andrzejem Warksińskim. Znany publicysta tego dnia “wyszedł z szafy” i ujawnił się jako przedstawiciel rasy wampirów!
22.02.2016: Wyznanie Warksińskiego zachęciło skrytych dotąd przedstawicieli mniejszości do masowego ujawniania się. Opinia publiczna nie pozostała długo obojętna. Blogosferę zalała fala zarówno wpisów krytycznych, jak i chwalących ich za odwagę.
30.03.2016: Społeczeństwo doczekało się oficjalnej wypowiedzi Związku Mniejszości Etnicznej Wampirów w Polsce (ZMEWP). Zaproponowali oni projekt ustawy chroniącej prawa wampirów jako obywateli Rzeczpospolitej na równi z ludźmi.
12.05.2016: Minister spraw wewnętrznych ogłosił termin obrad nad ustawą na nadzwyczajnym posiedzeniu Sejmu w lipcu bieżącego roku w sali sejmowej w Gliśnie Wielkim.
Opis
Gracze wcielają się w role przedstawicieli polskiego sejmu obradujących nad projektem nowej ustawy – rozpatrującej obowiązki i przywileje nowo ujawnionej mniejszości etnicznej w świetle Polskiego prawa.