Pułapka Snu

Pułapka Snu

Larp z odgrywanymi scenami seksu (przy użyciu mechaniki wskazanej przez prowadzącego) Na larpie wymagane są stroje
Prowadzacy: Paulina Lulish Misiukiewicz, Natalia Nathaniele Misiukiewicz
e-mail: nathaniel518@gmail.com
Forma: chamber
Konwencja: Urban fantasy
Czas trwania: 3-4 h
Liczba uczestników: 18
(W tym 9 , 7 , 2 )

Oberon patrzy z zaciekawieniem na parę kochanków, desperacko spijających pocałunki ze swych ust, wręcz wyrywających je z siebie. Dotykają się z taką intensywnością i pasją, jakby świat miał się zaraz skończyć. Gdy zasypiają, wtuleni w siebie i nierozłączni jak dwa kawałki nieba, spoceni i nadzy, tak spokojni, że sprawiają wrażenie pozbawionych życia, uśmiech tańczy na ustach Pana Lasu. Jak wspaniale będzie zamieszać w ich życiu! Niechaj zakochają się w pierwszych osobach, jakie zobaczą po przebudzeniu. Czy to nie będzie przepyszna zabawa patrzeć na ich koniec? A może ja w końcu znajdę dla siebie nową pannę?

Opis

Zapraszamy Was serdecznie na „Pułapkę Snu”, larp inspirowany twórczością sławnych pisarzy: Neila Gaimana oraz Williama Szekspira. Podczas gry czeka na was świat Oberona i Tytanii – leśny dwór królewski pełen wróżek, faunów, leśnych psotników i elfów. Pośród lirycznego klimatu „Snu Nocy Letniej”, nie zabraknie jednak dozy komedii czy zmysłowej niepewności. „Pułapka Snu” to przede wszystkim – romanse, intrygi, nieporozumienia, konflikty, uczty i szczypta magii. Będziecie mogli dołączyć również do reprezentacji śmiertelnych, wyjętych z wiktoriańskiej Anglii lub zdecydować się na nieco mroczniejszą domenę demonów i wyrzutków.

Wymagania

Dla graczy związanych z Dworem Oberona i Tytanii obowiązkowe będzie skompletowanie stroju przed festiwalem. Mile widziane będzie przeczytanie „Snu Nocy Letniej” lub zobaczenie wersji filmowych.

Zgłoszenia na larpa mailem, by gracze zdążyli skompletować odpowiedni strój. Prosimy pisać na podanego maila do 26 czerwca.

Ważne

Larp będzie odbywał się w lesie, będzie potrzebne dobre obuwie.

LISTA POSTACI

Dwór:
1. Oberon– Elf, Król Elfów. Władczy i charyzmatyczny, jest uwielbiany przez swoich poddanych, jak i przez piękne kobiety. Umie wykorzystać swoją władzę, przepysznie się bawić i korzystać z życia. Posiada wielką moc. Jest szczęśliwie zakochany w swojej małżonce Tytanii, nie stroni jednak od towarzystwa kobiet. Kocha swoich poddanych i dba o bezpieczeństwo oraz spokój dworu.
2. Tytania – Elfka, Królowa Elfów.Cechuje ją niesamowita uroda oraz urok osobisty. Jest potężna, pewna siebie i zachwycająca. Posiada wielu adoratorów i wielbicielek, którzy są w stanie zrobić dla niej wszystko. Kocha swojego małżonka, jednak podobnie jak on, zmienia kochanków w zależności od nastroju. Uwielbia tańczyć, bawić się i korzystać ze swojej władzy.
3. Erwyn– Elfka, dwórka, ulubienica Tytanii. Jej funkcja na Dworze to Opiekunka Zwierząt. Flirciara, pewna siebie, skora do zabawy. Posiada wielu adoratorów. Kocha zwierzęta, a zwłaszcza swoje dwa koty: Podarunek ( czarny ) i Porządek ( rudy ), które są jej nieodłącznymi towarzyszami.
4. Cluracan – Elf, dworzanin, ulubieniec Tytanii. Jest bratem Nuali. Jego oficjalny tytuł to Opiekun Wód, ale pełni również funkcję Ambasadora Dworu w innych domenach. Wygadany, charyzmatyczny, jego urok osobisty powala wiele kobiet. Znany z umiejętności zmieniania wody w trunek, z którego często korzysta.
5. Pan – Faun, dworzanin. Jego funkcja to Opiekun Ziemi.Pewny siebie, sprytny, wesoły. Uwielbia towarzystwo kobiet, oraz taniec i dobry trunek. Jego humor może jednak być czasem nieco ironiczny.
6. Miled- Wróżka, dwórka, powierniczka Oberona. Jest Opiekunką Wiatrów ( Tańca ).Ma nietypową, nieco szaloną osobowość. Znana z niespodziewanego zmieniania zdania w trakcie rozmowy oraz z nagłych skoków nastroju. Jej temperament jest burzliwy niczym sztormowe wiatry, a jej miłość to taniec. Stąd jej funkcja.
7. Nuala – Elfka, bardka, ulubienica Oberona. Jest siostrą Cluracana. Jej funkcja na dworze to Opiekunka Dźwięku/Muzyki. Trochę niepewna siebie, ale gdy gra, staje się panią sceny. Obowiązkowa, pomocna i wierna. Ma przyjazną, empatyczną duszę, co można usłyszeć w jej muzyce.
8. Korrigan – Krasnolud, dworzanin. Jego tytuł, to Opiekun Ognia. Jest najznamienniejszym kowalem na Dworze. Posiada cierpki humor, a cechują go bezpośredniość i nieco ironiczne podejście do świata.
9. Lianna – Wróżka, dwórka, nowa służka królowej Tytanii. Nieśmiała, unika konfliktów. Potrafi jednak być uparta, a jej ciekawska naturazmusza ją do stawiania przed sobą wyzwań.

Ludzie:
1. Margaret Elmwood – Najstarsza córka diuka Henry’ego Elmwood, siostra Eleny. Pewna siebie, nieco arogancka, flirciara. Jej charyzma i uroda przyciągają licznych adoratorów. Będąc miłośniczką książek, ma romantyczne podejście do świata oraz jest żądna przygody i wyzwań. Jeśli kogoś nie lubi, potrafi być okrutna i pogardliwa. Dla bliskich jej sercu natomiast jest bardzo miła i wierna.
2. Elen Elmwood – Młodsza siostra Margaret i córka diuka Henry’ego Elmwood. Spokojna, sympatyczna, samotniczka. Choć zazwyczaj słucha głosu rozsądku, to jest zdolna do spontanicznych porywów, kiedy sytuacja tego wymaga. Uwielbia jazdę konną oraz strzelanie.
3. Lewis Shores – Bibliotekarz z miasteczka Elmwood, absolwent Uniwersytetu Glasgow. Typ cichego samotnika, lecz gdy znajdzie odpowiednie towarzystwo lub odpowiedni temat do rozmowy, staje się bardzo gadatliwy i pewny siebie. Wiele podróżował, miłośnik historii i etnologii.
4. DesmondThornton– Jedyny syn diuka Roberta Thorntona. Charyzmatyczny, arogancki, ambitny. Skradł serca wielu damom. Choć potrafi być czarujący i niezwykle sympatyczny, to częściej na jego licu gości nieodgadniony wyraz twarzy, a w oczach zimne opanowanie. Dąży do celu za wszelką cenę. Szczególną atencją i delikatnym dotykiem obdarza swego konia, Niepokonanego, pięknego czarnego rumaka.

Przymierze Nocy:
1. Jar’Ed–Ciemnyelf, mag,przywódcaPrzymierza Nocy.Wywiera aurę mocy i szacunku. Arogancki, pełen gniewuna świat i wewnętrznego niepokoju. Chce zdobyć wolność i władzę. Jego magia dorównuje magii Oberona i Tytanii.
2. Azazeal – Demon, czempion Jar’Eda. Wzbudza strach i przerażenie, co sprawia mu ogromną przyjemność. Pogardą darzysłabeuszy i tchórzy. Wielki wojownik, który posiada ogromną siłę. Pragnie władzy.
3. Behemot -Demon, doradca Jar’Eda. Sprytny, inteligentny, manipulator. Jego celem jest wprowadzanie chaosu i niepokoju. Posiada nietypowy urok osobisty, któremu trudno się oprzeć.
4. Caoin – Banshee, wojowniczka. Lojalna, nieustępliwa w swych działaniach i przekonaniach, okrutna dla wrogów. Posiada umiejętności magiczne, jak i waleczne. Ma silne poczucie sprawiedliwości. Rywalizuje z Azazealem o tytuł czempiona.
5. Cailpach(unisex) – Zmiennokształtny, zwiadowca. Wiele lat żył i mieszkał w świecie ludzi, będąc odrzuconym przez Dwór. Nawiązał specyficzną więź z nimi, najczęściej przybierając postać człowieka. Wyobcowany, rządny zemsty i zabawy.Uwielbia romansować z ludźmi.
6. Sluan (unisex) – Nieumarły, nekromanta. Niegdyś ludzki mag, od setek lat zajmuje się magią nocy i śmierci. Nekromancję postrzega, jako sztukę – niszczy, ale również tworzy. Jej cechy wyraża również poprzez inne aspekty: muzykę, poezję czy taniec. Potrafi inspirować, jak i przerażać. Nieustępliwy, łatwo ulega fascynacji, trudno mu skupić uwagę na więcej niż jednej rzeczy.
7. Morgaw(unisex )– Tryton, wojownik. Jest potomkiem morskich demonów, które podczas pełni zaczajały się na ludzkie statki, myliły zmysły marynarzom i doprowadzały ich do szaleństwa. Dumę czerpie ze zwodzenia ludzi, których nienawidzi. Pewny siebie izapalczywy. Poczuwa się do odpowiedzialności za słabsze istoty.

Posted in .