Do dzisiaj (07.02) do północy, możecie jeszcze zgłaszać swoje pomysły na postaci zespołowi Zachodu: Opowieści – klikając tutaj, wejdziecie w formularz. Ale pospieszcie się – ten pociąg odjeżdża, kolejny dopiero pod koniec marca…
Wieści
Uwaga! Przedłużona I tura rejestracji!
Odpowiadając na liczne prośby i apele informujemy, że termin zamknięcia I tury zgłoszeń postaci został przesunięty do soboty (włącznie), 7 lutego.
Dodatkowo, widoczne na stronie fabularne opisy grup, do których będą przynależeć Gracze, zostały rozszerzone o bardziej szczegółowe opisy uwzględniające techniczne kwestie gry.
Na szczególną uwagę zasługuje również rozszerzony opis Świata Nocy, który mamy nadzieję, wyjaśni wiele wątpliwości na temat tej części larpa.
Howgh!
PS. Gdybyście chcieli zadać jakieś pytania osobom odpowiedzialnym za powyższe – będzie miał na to okazję na w najbliższy weekend, w Warszawie na ZjaVie.
Napisz swoją postać!
Wszystkie informacje dotyczace zapisów i akredytacji (Ile kosztuje akredytacja? Co zrobić, jesli chcę anulować akredytację?
Co jest na miejscu? Gdzie przelać pieniądze?) znajdziecie w zakładce „Przyjeżdżam!”
Zbieramy punkty programu!
Czy wstępniak do Przebudzenia Opowieści sprawił, że zaczęliście już zastanawiać się nad swoją postacią? A czy wiecie już, co będziecie robić na Alasce (poza radosnym hedonizmem rzecz jasna), zanim przeniesiemy sie na Zachód?
To zależy od Was! Od dzisiaj można do nas zgłaszać chęć poprowadzenia swojej gry podczas Festiwalu. Czego poszukujemy?
– innowacyjnych, eksperymentalnych gier Waszego autorstwa – ponieważ chcemy próbować nowych rzeczy,
– scenariuszy nagrodzonych w konkursach polskich i międzynarodowych – bo doceniamy też wartość dobrej gry,
– gier anglojęzycznych – aby zachęcić obcokrajowców do przyjazdu, albo po prostu podszkolić język,
– premier larpów lub premierowych rozegrań larpów zagranicznych w Polsce – żeby nawet starzy wyjadacze zostali zaskoczeni,
– warsztatów – taniec z pochodniami, charakteryzacja lub kowalstwo artystyczne? W sam raz na długie popołudnie!
– eventów wszelakich – masz w głowie coś, co nie pasuje do powyższych kategorii? Turniej juggera, ciekawy film, grę konwentową? Tak, je też chcemy!
Nie napisałeś nigdy scenariusza, a mimo to chciałbyś coś poprowadzić? A może myślisz o podszkoleniu swojego organizatorskiego warsztatu? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zgłosić adaptację lub tłumaczenie! Możesz wybrać coś, co Cię zainteresuje z obszernej bazy gier zamieszczonej tutaj.
I tura zgłoszeń postaci do Gry Głównej
Pierwsza tura zgłoszeń do larpa „Zachód: Przebudzenie opowieści” już trwa! Do 1 lutego możecie za pomocą specjalnego formularza zgłaszać swoje pomysły na postacie, w które chcecie wcielić się na czas trwania Gry Głównej. Po otrzymaniu zgłoszeń i zaksięgowaniu akredytacji konwentowej nastąpi proces indywidualnego dopracowywania kart postaci, na drodze konsultacji z twórcami gry.
Ci, którzy nie wyślą zgłoszenia w I turze, będą mogli dokonać rezerwacji gotowych postaci podczas II tury zgłoszeń, która rozpocznie się 29 marca 2015 r.
Formularz zgłoszeniowy możecie znaleźć tutaj.
Zapisy otwarte!
Zapraszamy do zapisywania się na Dreamhaven – formularz akredytacyjny znajdziecie tu a jeśli chcecie przypomnieć sobie jakie są opcje pobytu na Alasce, to możecie zrobić to tutaj.
The sign-up form is up here, and all the relevant registration info can be found here! Feel invited to join us!
Indianie i Świat Nocy – grupy postaci Gry Głównej
Prezentujemy Wam dwie ostatnie grupy postaci, jakie pojawią się na larpie „Zachód: Przebudzenie opowieści”. Oto Plemię indiańskie oraz Świat Nocy – przeczytaj o nich więcej.
Mieszczanie i przyjezdni – grupy postaci Gry Głównej
Na naszej stronie możecie już znaleźć dwa z czterech opisów grup postaci: Mieszkańców miasteczka i Przyjezdnych. Zaktualizowaliśmy również informacje na stronie o rezerwacji postaci – koniecznie się z nimi zapoznajcie!
Za garść inspracji…
Na przedprożu weekendu mamy dla Was listę filmów, które mogą okazać się inspirujące przy tworzeniu postaci na grę główną Dreamhaven.
W menu:
„Deadwood„
„Za garść dolarów„
„Za kilka dolarów więcej„
„Dobry, zły i brzydki„
„Tombstone„
„Bez przebaczenia„
„Prawdziwe męstwo„ (2010)
„Maverick„
„Mściciel„
„Carnival„ Lynch’a
Dajcie nam znać, który się Wam najbardziej podobał – i dlaczego!
Dziki Zachód: wprowadzenie
Żeby poprawić Wam nastrój w poniedziałek, przypominamy o tym, że wstęp dla Dreamhavenowej gry głównej już jest na stronie i możecie się z nim zapoznać pod tym adresem. Kawałeczek dalej znajdziecie techniczny opis gry. Tam też będą dodawane informacje na temat mechaniki.