LISTA POSTACI Z PLEMIENIA INDIAN 

Opis fabularny

To twoje ziemie, twoja ojczyzna. Bardziej niż ktokolwiek jesteś uprawniony do takiego stwierdzenia. Twoi przodkowie żyli tu i polowali, rodzili dzieci i grzebali zmarłych nim jakikolwiek obcy chociaż pomyślał o sprowadzeniu się. Twoje Tu to bezkresne łąki pełne bizonów i mustangów, to pustynie i góry, to zimne i krystalicznie czyste jeziora i rwące rzeki. Twoje Tu jest najpiękniejszym miejscem jakie możesz sobie wyobrazić, bo dane Ci i chronione przez duchy przodków i tajemnicze totemy…

d61defc7-63b1-4ee4-a676-d9a960726b5b_560_420

Jest to miejsce pozornie prostego życia, które zakłócają nie tak proste do rozwiązania problemy.

Echa tam-tamów wojny ciągle odbijają się od skał, tomahawki nie rdzewieją, a myśliwi na większych tylko ofiarach, ćwiczą swe umiejętności. To nie jest miejsce dla słabych. Odwaga jest ceniona, ale nie licz na laury. Musisz być silny psychicznie i fizycznie, a gdy przyjdzie twoja kolej, wrócisz do krainy wiecznych łowów, wcześniej nakarmiwszy ziemię krwią twoich wrogów.

e73d3c348b02884366a65e40f334a5b7

Jeżeli cenisz sobie nocne niebo i pieśni starców przy ognisku bardziej, niż głośne hulanki i smród saloonów, jeżeli nad nudną miejską rozrywkę bardziej cenisz rozwiewane pędem wiatru włosy, gdy przemierzasz skąpane w słońcu łąki, jeżeli bardziej nad chciwość i pieniądz, cenisz honor, rodzinę i społeczność, jeżeli chcesz iść ścieżkami duchów i w dźwiękach bębnów usłyszeć swoją przyszłość, jeżeli w końcu chcesz być wolny, Tu jest miejsce dla Ciebie.

Wojownik, znachor, matka, łowca, może szaman lub zbyt zakochany w wodzie ognistej młodzieniec. Jeżeli czujesz, że twoje miejsce jest właśnie tutaj i że jesteś częścią plemienia, społeczność przywita Cię z otwartymi ramionami, nawet gdy łączy Cię z nimi tylko ucieczka.

Zastanów się tylko, czy trucizna cywilizacji nie zatruła ostatniego raju na ziemi…

c27a07298b8f6b3170dfce7f713bfc41

Opis techniczny

Grupa Indian, to miejsce dla graczy, którzy chcieliby poczuć klimat prawdziwie „dzikiego” zachodu. Przeważająca część waszej gry obracać się będzie wokół szeroko pojętego plemienia, a więc rodziny, społeczności, w końcu obozu, które stanowi serce waszego małego świata.

Tradycja, zwyczaje i wygląd postaci powinny nawiązywać do szeroko pojętej kultury rdzennych mieszkańców Ameryki Północnej, jednak aby uniknąć zbytniego kalejdoskopu barw i kształtów swoje stroje, dodatki, rekwizyty szykujcie w stylu Apaczów, Komanczów, Czejenów, ewentualnie Mohikan, czyli stereotypowych Indian. Wszystkie elementy powinny być wykonane z materiałów naturalnych (skóry, futra, bawełna, wełna, len itp.) w możliwie neutralnych kolorach. Biżuteria, dodatki, jak i barwy plemienne będą oscylować wokół czerwieni, czerni, bieli i żółci, w zależności od waszej roli społecznej. Gra w plemieniu może okazać się dosyć wymagająca, zarazem pod względem fizycznym jak i psychicznym, dlatego weźcie pod uwagę możliwość zamoczenia, wybrudzenia czy w najgorszym wypadku uszkodzenia strojów.

Plemię posiada tradycje wojenne, grupę wojowników, zapas broni białej (tomahawki, oszczepy, noże itp.), jak i kilka egzemplarzy długiej broni palnej. Pomimo waszego rdzennego charakteru, jesteście pewnym reliktem przeszłości, przeszkodą na drodze ekspansji cywilizacji białego człowieka. Wiele wątków będzie związanych z trudnymi decyzjami i zaburzeniem waszego dotychczasowego stylu życia. Wybierając tę grupę, decydujecie się na stworzenie wspaniałej opowieści, doznania wielu silnych emocji i rozwinięcie własnych postaci, jednak zwycięstwo może mieć tutaj gorzki smak.

Plemię może wydawać się miejscem odciętym od zewnętrznego świata, ksenofobicznym i niezrozumiałym. Elementy obce docierają jednak do niego, tak w postaci osiągnięć cywilizacji, jej przedstawicieli, jak i wszelkich pozytywnych i negatywnych cech. Nie bójcie się w swoje pomysły wplatać wątków związanych z innymi grupami, czy nawet być „obcym” elementem w plemieniu.

Wszystkie powyższe elementy zostaną upstrzone większą niż w przypadku innych grup sferą duchową.  Szamańskie rytuały, duchy przodków, totemy, astralne podróże, śpiewy i tańce, choroby, zioła. Wszystko co pozwoli wam w pełni odczuć magię kultury Indian i wywoła dreszcz podniecenia, zaskoczenia i strachu.

Aby poczuć klimat Indian:

  • Dead Man / Truposz
  • Ostatni Mohikanin
  • Tańczący z Wilkami

Twórcy grupy postaci: Marcin 'Innokis’ Szurpicki, Marlena Bigosińska, Małgorzata Gawryluk, Bartosz 'Vazon’ Łoboda