Powrót

Powrót

Piotr “Klucznik” Chmielewski i Gniewko Kuraczyk

Anno Domini 1192

Wrzesień, Morze Śródziemne

Młody rycerz przymrużonymi oczyma patrzy na niknące już za horyzontem dachy i wieże Antiochii. Oślepiony przez zachodzące słońce odwraca wzrok i spogląda na swoich towarzyszy. Na twarzach dwóch mężnych rycerzy widzi wyryte przez piaski pustyni znużenie, a w ich wyblakłych oczach skrywane głęboko cierpienie. Wszyscy już dawno zwątpili w świętość tej wojny, a teraz w końcu mogą przestać się oszukiwać. Ich wyprawa się kończy. Lecz dla wielu już dawno się skończyła…

Październik, Wyspa Wight u południowego brzegu Anglii

Christian Carisbrooke, syn Lorda Wyspy Wight wrócił niedawno ze swoim orszakiem z Ziemi Świętej, gdzie służył królowi Ryszardowi na krucjacie. Z tej okazji na zamku Carisbrooke zorganizowane zostaje przyjęcie, na które przybywają wszystkie ważne na Wyspie Wight osoby. Jest to hrabstwo niewielkie, więc tego typu sytuacje są wyjątkowe. Zamieszanie wisi w powietrzu, zwłaszcza, że przybędą również goście spoza Wyspy. W tym samym czasie książę Jan przygotowuje w Anglii rebelię by zdetronizować swojego brata…

Ale mniejsza z tym. Świętujmy, bo jest ku temu powód!

Larp immersyjno-narratywistyczny. Nie będzie tu wielkiej polityki ani rozstrzygania losów królestw. Zamiast tego zmierzycie się z bardziej ludzkimi problemami i nakreślicie przyszłość członków średniozamożnych rodów feudalnych z Wyspy Wight. A mówiąc trochę mniej pompatycznie: weźmiecie udział w średniowiecznej imprezie. IMPREZIE. A na imprezach zawsze wychodzą różne kwasy, które nierzadko doprowadzają do katastrof 😉 PS: Magia istnieje, jednak nie objawia się w jakiś szczególnie spektakularny sposób i jest bezpośrednio związana z religią. Wszyscy wierzą w cuda Kościoła. Co jakiś czas słyszy się też historie o wyczynach pogańskich czarownic, ale tym już nie każdy daje wiarę. Zwłaszcza, że z cywilizowanego świata pogan wytępiono wiele dekad temu.

I pamiętajcie, to ma być IMPREZA

kontakt: p.f.chmiel@gmail.com
Typ gry: chamberlarp
Konwencja gry: Historyczny, Low-fantasy
Czas gry: 5h
Liczba uczestników:

26

Wymagania: Wymagany strój w klimacie średnowiecznym.
Wskazana znajomość tańców średniowiecznych/ irlandzki/ ludowych. A nawet bardziej po prostukilku kroków i swoboda do dalszej improwizacji oraz gotowość do zabawy.
I 5zł na wino oraz jedzenie dla zwiększenia immersji, bo to niestety kosztuje.
Inne informacje: TLarp ten to rerun gry z HardkonuZ, po drobnym liftingu, z nowymi postaciami i poprawioną organizacją po nowych doświadczeniach z prowadzeniem gier.
Pod względem kontrowersji: gra może być odrobinę gorsząca dla ortodoksyjnych Chrześcijan, purytan i innych osób o podobnych poglądach.