Wieści

Warsztaty języka walijskiego

Warsztaty języka walijskiego

Natalia “Nathaniele” Misiukiewicz

Croeso i wlad beirdd a ellyllon ! Przed Tobą język, na którym Tolkien bazował jeden z języków elfickich, sindariński. Język Myrddina, dawnych poetów i współczesnych muzyków. Przyjdź, jeśli chcesz poznać podstawy tego magicznego języka.

Przed Tobą język zapomniany, język bardów walijskich, język Merlina oraz dawnych królów Walii. Język na którym Tolkien bazował sindariński. Nauczysz się tutaj wymowy walijskiej, czytania wierszy oraz podstawowych zwrotów. Język ten, chociaż mniejszościowy, nadal używany jest w niektórych terenach Walii. Nie ma z angielskich nic wspólnego! Zapraszam, walijski nie gryzie 🙂

kontakt: nathaniel518@gmail.com
Typ gry: warsztaty
Konwencja gry:  
Czas gry: 1,5h
Liczba uczestników:

4-20

Wymagania: Niezbędny jedynie dobry humor i chęć wiedzy 😉
Inne informacje:  

 

Assassyn

Assassyn

autor: Piotr „Kula” Milewski

prowadzenie: Katarzyna “Milady” Żerańska

Niech twe ostrze nigdy nie sięgnie niewinnego, lecz ci, którzy zawinili niech się trwożą.

Gra eventowa, polegająca na eliminowaniu wyznaczonych przeciwników. Gra się przez cały konwent, oprócz czasu, w którym gra się w larpy. Każdy z graczy otrzyma zlecenie na innego gracza, któremu należy coś podać, jeśli on to weźmie mówimy: „Requiescat in Pace'”. Ta osoba została zabita. Następnie przejmujemy od niej kontrakt na następną osobę. Osoba zabita zgłasza się do prowadzącej z uzbieranymi 'wykonanymi’ zleceniami. Wygrywa ten który przeżyje i wyróżnienie dla osoby, która wykona najwięcej zleceń.

kontakt: zeran89@gmail.com
Typ gry: event integracyjny
Konwencja gry:
Czas gry: 8-9 dni max, aż zostanie tylko 1
Liczba uczestników:

2-150

Wymagania: Prosiłabym by zgłaszały się osoby które będą od 4 lipca do 11, by nikt nie wyjechał z czyimś zleceniem lub ktoś nie szukał gracza, którego nie ma.
Zapisy od 1 maja do 3 lipca do 18:00. Grać będzie można od 4 lipca 0:00.
Inne informacje: Gra poruszająca tematykę morderstwa.

 

Powrót

Powrót

Piotr “Klucznik” Chmielewski i Gniewko Kuraczyk

Anno Domini 1192

Wrzesień, Morze Śródziemne

Młody rycerz przymrużonymi oczyma patrzy na niknące już za horyzontem dachy i wieże Antiochii. Oślepiony przez zachodzące słońce odwraca wzrok i spogląda na swoich towarzyszy. Na twarzach dwóch mężnych rycerzy widzi wyryte przez piaski pustyni znużenie, a w ich wyblakłych oczach skrywane głęboko cierpienie. Wszyscy już dawno zwątpili w świętość tej wojny, a teraz w końcu mogą przestać się oszukiwać. Ich wyprawa się kończy. Lecz dla wielu już dawno się skończyła…

Październik, Wyspa Wight u południowego brzegu Anglii

Christian Carisbrooke, syn Lorda Wyspy Wight wrócił niedawno ze swoim orszakiem z Ziemi Świętej, gdzie służył królowi Ryszardowi na krucjacie. Z tej okazji na zamku Carisbrooke zorganizowane zostaje przyjęcie, na które przybywają wszystkie ważne na Wyspie Wight osoby. Jest to hrabstwo niewielkie, więc tego typu sytuacje są wyjątkowe. Zamieszanie wisi w powietrzu, zwłaszcza, że przybędą również goście spoza Wyspy. W tym samym czasie książę Jan przygotowuje w Anglii rebelię by zdetronizować swojego brata…

Ale mniejsza z tym. Świętujmy, bo jest ku temu powód!

Larp immersyjno-narratywistyczny. Nie będzie tu wielkiej polityki ani rozstrzygania losów królestw. Zamiast tego zmierzycie się z bardziej ludzkimi problemami i nakreślicie przyszłość członków średniozamożnych rodów feudalnych z Wyspy Wight. A mówiąc trochę mniej pompatycznie: weźmiecie udział w średniowiecznej imprezie. IMPREZIE. A na imprezach zawsze wychodzą różne kwasy, które nierzadko doprowadzają do katastrof 😉 PS: Magia istnieje, jednak nie objawia się w jakiś szczególnie spektakularny sposób i jest bezpośrednio związana z religią. Wszyscy wierzą w cuda Kościoła. Co jakiś czas słyszy się też historie o wyczynach pogańskich czarownic, ale tym już nie każdy daje wiarę. Zwłaszcza, że z cywilizowanego świata pogan wytępiono wiele dekad temu.

I pamiętajcie, to ma być IMPREZA

kontakt: p.f.chmiel@gmail.com
Typ gry: chamberlarp
Konwencja gry: Historyczny, Low-fantasy
Czas gry: 5h
Liczba uczestników:

26

Wymagania: Wymagany strój w klimacie średnowiecznym.
Wskazana znajomość tańców średniowiecznych/ irlandzki/ ludowych. A nawet bardziej po prostukilku kroków i swoboda do dalszej improwizacji oraz gotowość do zabawy.
I 5zł na wino oraz jedzenie dla zwiększenia immersji, bo to niestety kosztuje.
Inne informacje: TLarp ten to rerun gry z HardkonuZ, po drobnym liftingu, z nowymi postaciami i poprawioną organizacją po nowych doświadczeniach z prowadzeniem gier.
Pod względem kontrowersji: gra może być odrobinę gorsząca dla ortodoksyjnych Chrześcijan, purytan i innych osób o podobnych poglądach.

Fight Night 2: Escalation

Kamil Bartczak, Maciej Wanicki i Bartosz Łoboda   

 

Nie jesteś swoją pracą. Nie jesteś stanem swojego konta w banku. Nie jesteś samochodem którym jeździsz, ani zawartością swojego portfela. Nie jesteś nawet swoimi pieprzonymi spodniami. Jesteś rozśpiewanym, roztańczonym pyłem tego świata.

 

Zapraszamy na drugą edycję eventu, podczas którego Twoi przyjaciele i przyjaciółki będą okładać się pięściami. Naprawdę. Na ringu. Za pieniądze.

 

Fight Night to okołolarpowy eksperyment stylizowany na podziemną arenę mieszanych sztuk walki. Wstęp dla widza kosztuje 10 zł. Pieniędzy tych nie oddajesz jednak organizatorom – oczekujemy że postawisz co najmniej taką kwotę w zakładach dotyczących walk. 10% puli zakładu jest dzielona pomiędzy zawodników, pozostała część trafia do tych, którzy postawili na zwycięzcę.

Jeżeli chcesz wziąć udział w gali jako zawodnik, musisz wcześniej wziąć udział w warsztatach – w co najmniej jednym spotkaniu Klubu.

Trzecia opcja – możesz zostać obsługą narożnika jednego z zawodników – ale w tym celu musisz się dogadać z którymś z fajterów.

kontakt: katarzyna.kehl@gmail.com
Typ gry: Action larp   
Konwencja gry: Świat współczesny   
Czas gry: 3h
Liczba uczestników:

200

Wymagania:

Umiejętności nie są potrzebne, akceptujemy zawodników wszystkich płci. Decyzja o dopuszczeniu zawodnika do walk na gali należy do Klubu.

The Mothers – Matki

The Mothers – Matki

autor: Frederik Berg Olsen

prowadzenie: Kasia Kehl

W grupie wsparcia dla młodych matek nie ma takich kobiet, które są tak eleganckie albo skromne, żeby nie mówić o postępach swojego dziecka, życiu prywatnym, macicach albo seksie.

Gra o fałszywych uśmiechach, złu czającym się w ludziach oraz wbijaniu noża w plecy.

Gracze wcielają się w matki, które po raz pierwszy spotykają się w grupie wsparcia. Na takich spotkaniach, nowe matki rozmawiają o swoich problemach z dziećmi, mężczyznami i swoimi własnymi ciałami.  A poza tym, to takie trochę spotkania towarzyskie.

Jednakże, ta grupa wsparcia jest inna. Zamiast wentylowania problemów, one konkurują ze sobą, która z nich jest najlepszą matką, która ma najmniej problemów z dzieckiem oraz ma największą kontrolę nad zmianami w swoim ciele, karierą i mężczyzną. Oczywiście, to wszystko są kłamstwa. Poza jedną osobą. Dla niej tak wygląda rzeczywistość. Jest szczupła i seksowna a jej mąż na pewno jest fantastyczny.

kontakt: katarzyna.kehl@gmail.com
Typ gry: jeepform
Konwencja gry: Świat współczesny
Czas gry: 4h
Liczba uczestników:

5

Wymagania: Nie ma żadnych wymagań. Gracze mogą mieć dowolną płeć, wiek i przekonania.
Inne informacje: TAGi: horror, matki, presja towarzystwa, ludzie, okrucieństwo, przemoc werbalna, bully, minimalizm

 

Zabawa integracyjna

Zabawa integracyjna

Maciej “Amroth” Jureczko

Chcesz się pośmiać i zintegrować z innymi uczestnikami? 🙂 Lubisz drużynowe współzawodnictwo? Zapraszam Cię więc na zabawę integracyjną!

Spotkaj się z pozostałymi uczestnikami festiwalu na durnych i mniej durnych zabawach ruchowych i koncepcyjnych, które mają niezerową szansę na zintegrowanie Cię z innymi uczestnikami festiwalu 🙂 Nie znasz nikogo? To jest punkt programu od którego powinieneś zacząć? Jesteś już solidnie zintegrowany? Udowodnij to 😀

Już tylko 3 tygodnie…

…pozostały do Dreamhaven. I jako, że trzy jest liczbą uważaną za magiczną – mamy do Was trzy prośby:

  1. Jak być może nie wszyscy wiedzą, tegoroczna GG będzie się toczyła na terenie CAŁEGO konwentu i otaczających go lasów. Tak więc walki na broń palną, bądź tomahawki pod Chatą Adama wcale nie są wykluczone  😉 W związku z powyższym organizatorzy mają gorącą prośbę do osób niebiorących udziału w GG: zabierzcie ze sobą na Alaskę coś, co pozwoli Wam nie odstawać za bardzo od klimatu. Nikt nie oczekuje oszałamiających kreacji, ale zabierzcie ze sobą ze dwie koszule i parę dżinsów. Będziemy też wdzięczni, jeśli na te dwa dni schowacie swoje sportowe buty, a z ewentualnych dobrodziejstw XXI wieku korzystać będziecie dyskretnie.
  2.  Jeśli nie zarezerwowaliście jeszcze postaci na GG – to jest ostatni dzwonek! Zostało jeszcze kilka interesujących postaci (nieinteresujących nie mamy) – więc bieżcie i bierzcie!
  3.  Jeśli zarejestrowaliście się przez formularz akredytacyjny ale nie zapłaciliście za imprezę – jeszcze do końca tygodnia czekamy na Wasze potwierdzenia przelewów/wpłaty. Później następuje bezwzględny purge niezaakredytowanych osób, niezależnie od tego czy zgłosiły postać czy nie.

Płaszcz i Suknia.

Mamy dla was ekscytującą wiadomość. Nie, czekaj, DWIE ekscytujące wiadomości!

Po pierwsze z ogromną przyjemnością witamy dzisiaj nowego sponsora. Jestem pewien, że nie trzeba ich dłużej przedstawiać, to Płaszcz i Suknia, zajmujący się robieniem, sprzedażą i wypożyczaniem doskonałych ciuchów na dowolnego larpa.

Niestety, ich stoiska nie zobaczycie na samym Dreamhaven, ale na osłodę Płaszcz i Suknia przygotowali specjalnie dla was promocję! Szczegóły poznacie pod tym linkiem: Kliknij mnie! Wiesz, że chcesz!

Biegnijcie i przejrzyjcie ich ofertę.  Jestem pewien, że znajdziecie tam coś dla siebie 🙂